19 octombrie 2008

Pentru Gummimaci

Draga gummimaci,
Trebuie sa stii adevarul.
Nu stiu cum sa iti zic. Am incercat sa-ti arat, sa te invat, sa te ghidez, dar vad ca nu asculti deloc. Am vrut sa-ti zic in fata...dar nu m-ai lasat. M-am straduit sa te previn, dar nu m-ai luat in serios. Acum asta e...suportam consecintzele impreuna. U vestea proasta, eu postarea ei pe blogul meu plin de "faima" si oja. Mai mult oja.
Gummimaci, sunt nevoita sa pun aici un filmuletz care sa te inspire la plagiat. Am inteles ca asemanarea e mare(si nu ma refer aici numai la voce). Gummimaci trebuie sa inveti de la Gummimaci Original un lucru foarte important. Oja aia verde? O stii? M-am hotarat sa-i fac instructiuni de folosire:
A se folosi in atatea straturi cat este nevoie pentru a obtine o suprafata opaca. Nu are proprietatile unui lac de unghii, asadar nici intrebuintarile sa nu fie cele ale unui lac verde de unghii!


2 comentarii:

  1. Pai bine mai Gimmimaci d'astea faci tu? Rushinica! Oja aia e destul de verde si asa...dar sa o mai dau si in 3 straturi... Data viitoare vin la tine sa imi faci u copitutzele.OK?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere